Onsdag/Torsdag !

Hej !
Som ni märker blir det inte så många inlägg vi har fortfarande inget internet =(
Passar på att lägga in ett inlägg då jag har Davids Iphone.
Igår jobbade jag på kunsholmen hela dagen och Filippa var hos mormor och morfar. Det hade gått som vanligt jätte bra =)
Till middag blev det räksallad! det är svårt att hinna med middag då man varit borta hela dagen och sen hämta Filippa.
Idag har jag varit och gjort en massa, böjade dagen med att hämta Ida (Viktors tjej) hon ska praktisera i sollentuna. Vi åkte och lämnade in barnvagnen på babyland och som tur var fick vi en lånne vagn skit ful är den skulle aldrig gå och köpa en sån !!!
Sedan åkte vi och lämnade in BMW på verkstaden. Tog en promenad hem.
Till middag blev det lax i philadelfiasås ska dela med mig av receptet.
Nu håller jag på att somna !!!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen