Smögen Del 1

Här kommer lite bilder från underbara Smögen ! Då Bosse döptes sig där 2sep-4sep

filippa sovande på väg ner i bilen


stannade på max

Farmor Anki och Farfar Axel

jag och min dotter

Smögen från bilen

utsikten från Peters föräldrars villa ! Dom bor gelt fantastiskt

hustet som vi bodde i


Viktor och Ida och Filippa

utsikten från huset





Jätte fin bild på mina älskade svärföräldrar !




lilla söta Bosse

Gull unge ♥


Jätte god mat som Peters mamma lagat




Anki letar efter Ica butiken =)

och vi hittade den =)


jag och Filippa på en liten promenad

Vid bryggan =)

Göstas fisk =)

Massa gott !!!

Forst kommer Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen