Är frisk!

Hej!
åh vad skönt det är att vara frisk igen. Det är inte kul att ha magsjukan =(
Igår var vi hemma hela dagen då för att jag ville krivera mig och sedan städade jag bort alla baskeluster så nu är det nystädat överallt, nybädat m.m. så skönt att börja veckan med det. Fick i mig middag igår spaghetti och köttfärsås så det är ju ett tecken på att man är bra.

Nu kommer bilder från werfamily bloggträffen som var i fredags och var jätte trevligt att gå på ! Träffar alltid massa glada och trevliga människor så det är kul.


Åkte dit med fina Catharine =) Kul att du följde med

Massa roligt på secen

 Bästa Bambino var en av utställarna, dom vissade sin nya matburk som är lätt och smidig att ha i väskan, om man gör egen mat eller om man inte vill ha en hel barnmatsburk så är den helt suverän.

dom har massa saker som är super bra, det bästa barnmärket på sådana mat skaer enligt mig =)


det privata barnsjukhuset Martina var där

Det bjöds på goda till tugg

.......och mouserande

och ett nytt kläd spansk klädmärke så underbart fina klänningar m.m.
www.tuttopiccolo.com

här fastnade jag på en bild =)

hade jag vetat att det var en liten tjej i magen hade jag köpt denna underbara kappa =)


härliga våriga och sommriga färger

märket Sobea har underbara mjuka barn och gravid kläder

Dom bästa konsfranserena på scen =)


en ut av mästerkokarna var där Ubbe med sina söner

en från bambino var där och presenterade nya produker

Cecilia Blankers var där och presenterade modevisning

delar från familjen annulunda var där på modevisning

Cecilias barn underbart söta !



Charlotte med sina underbart söta tvillingar =)



Charlotte med sin son =)

Hannah var där med sin familj och här är hennes fina barn =)
fick ingen bild på Hannah, men hon är en jätte snäll och fantastisk människa på alla vis hon har ett varmt och gott hjärta ! Alltid lika glad och trevlig !

Roliga Andras Weise var där och sjöng sin nya låt !

Det var en jätte trevlig kväll med mingel och roligheter !



Vi fick en goodibag med oss hem och innehållet var massa braiga saker =)

Puhh vad bilder det vart men det är kul med kort !!!

Puss och Kram
Ha en underbar solig dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen