Fredag !

Hej!
Sitter just nu och bara tar det lungt, Filippa sover ute i sin vagn. Har precis planterat klart lite blommor ute och färska örter i krukor så nu får vi se om mina gröna fingrar finns.
Igår var jag och Filippa vid outlet Brakarby. Var bla. på Stadium, där jag hittade ett regn ställ till henne i hennes storlek =) kostade 180:- ord pris 400:- så det var ju ett fynd. Ska hitta ett till då av märket didrikson men har inte hittat något ännu då jag tycker tjej färgerna inte är snygga.
Det blev varje fall ett rosa.
Hittade jobb gympa skor till David och en träningstopp till mig =)
Vi mötte upp mormor där och sedan åkte vi till Ikea och åt köttbullar. Filippa älskar dem =)
Vi tog en sväng, men handlade ingenting. Kom på när jag var hemma sedan att det var skaer jag behövde =( Få bli nästa gång.
Åkte hem till mammi sedan lämnade av Filippa och jag for och tränade.
Gick i stepmaskinen 30 min och tränade rygg. Och styrkan har jag fortfarande inte tappat trots att träningen inte blir lika ofta. Men det känns skönt att röra på sig.
Hämtade lill fis och vi åkte hem.
Till middag blev det grekisk inspirerat: kyckling i ugn med klyftpotatis och taziki med en god sallad.
Nu ska jag hugga tag i dammsugan innan Filippa vaknar !

Ha en trevlg helg Puss och Kram !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen