Mysig mamma och barna dag !

Hej!
Idag har vi tagit det lungt och just nu sover Filippa ute i sin vagn.
Mina tjejkompisar som är hemma och är mamma lediga var förbi en sväng vi åt cesar sallad och fikade. Det var Sofia, Linda och Anna. Det är så kul när man ses och hinner prata lite om både det ena och det andra. måste bli lite oftare bara. Nu när vår och sommar kommer kan man ju ut och gå och ha picknink m.m.
Det är underbart att vara hemma denna tid på året. Tyvärr hann jag inte fram med kameran eller jag glömde bort att ta kort =( Får bli nästa gång. Tusen tack för en mysig dag.
På fredag ser jag så framemot att gå på bloggis träffen som Werfamily ordnar, mammi ska ha Filippa på eftermiddagen så det blir lite egentid för min del =)
Nu ska jag nog lägga mig och vila en liten stund innan lill fis vaknar.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen