Slapp söndag

Hej!
Vaknade vid 10 i morse och hade sovit jätte bra. Men det var konstigt när Filippa inte var hemma. Vi kom hem vid 02 tiden på natten efter vi varit på en jätte trevlig 50 års fest.
Lördag: Började dagen med att lämna lill Filippa hos mormor och morfar. Sedan hem och fixa sig i ordning. Vi tog bilen och hämtade upp Anki och Axel (davids föräldrar) Båten gick vid 13,30 tiden från Nybrokajen i stan. Det var Det var Lasse som fyllde 50 år (han jobbar i fisken med Axel och Lasse) temat var rock på båten, så det var en trevlig tur i särgården med jätte god mat och underhållning. Vi var tillbaka vid 17,30 tiden. då åkte vi till Hotell Amaranten för att möta upp sällsakpet och därefter gå upp till Lasses och Helenas lägenhet för party. Det var jätte trevligt och vi lämnade festen vid 01 tiden.

Så idag hämtade jag lill fisen och gud vad man saknar henne när hon inte är med och det var jätte tomt hemma. Hon blev jätte glad och man fick pussar och kramar av henne.
Väl hemma igen så var jag väldigt trött så det blev att ta en paower nap. hade köpt med mig mc donald hem så det blev lunch middag. och senare på kvällen slängde jag i hop en clubsandwich.

Puss och Kram


väntar i solen innan båten avgår



på båten! blev alkoholfritt för min del

David och födelsedags barnet 50 år



missade att ta bild på förrätten, men huvudrätten var hamburgare

dessert min vart en speciallare

brownie för alla andra

min svärmor och jag




den andra fisk Lasse


blev en bild på magen med





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen