Halv åtta hos mig veckan är i gång !!!!



Nu kommer det lite bilder som inte har gått och laddat ner förut !
 
Min lilla Filippa på inskolning på förskolan =)
 
 
 
 
 
Min lilla fis i skogen med barnen =)
 
Filippa provar sitt nya hårband som mormor köpt =)
 
 
Gjorde en super godfisk soppa häromdagen =)
 
Filippa har fått lite nya leksaker då hon var så duktig med inskolningen på förskolan
 
Filippa älskar att gå runt i gummistövlar och hatten =)
 
 
 
Hon är så rolig det nya hon har börjat med är att man säger åh vad fin du är Filippa då går hon till spegeln och speglar sig !!!
 
Min lilla caboy girl =)
 
Filippas lilla hörna i hallen =)
 
Blev en jacka till mig när jag var i stan häromdagen (inköpt på zara på barnavdelningen) älskar marinblått och dessutom matchar jag och Filippa varandra
 
Filippas jacka och så hittade jag två likadana klänningar som mina tjejer kan ha =) Kul med något lika !
Dessutom var dom på Rea kostade ingenting typ =)
och en rosa kofta också från Zara på barnavdelningen !
 
Hittade även en söt liten body från märket Livly så nu har jag outfiten hem från BB till lilla tjejen =)
 
Igår var det Halvåtta hemma hos mig på Tv det var min dag =) Helt sjukt att man ser sig själv på Tv och mellan halvåtta och åtta är det flera miljoner som ser programet och man är huvudperson i 30 min =)
Tyckte att allt gick jätte bra och det var sjukt kul att spela in programet. Fick massa kredit från alla håll och alla sa vad duktig du är m.m. snåla poäng från dom andra bara tyckte alla. Lämnade Filippa på förskolan och sedan gjorde jag lite ärenden och på eftermiddagen kom Filippas farmor min svärmor till oss hon följde med och hämtade Filippa =)
Till middag gjorde vi köttfärsbiffar med en god fetaoströra och rotsaker i ugn ! Mums så gott det blev.
 
Idag har jag som vanligt åkt till förskolan och sedan åkte jag en stund till min älskade vän Nina. Melvin har vuxit sedan sist, lilla söta killen =) han är bara för go.
Vi åt en jätte god lunch =) tack Nina för en mysig dag. Åkte en sväng till Bromma block påvägen hem=) Skulle fixa lite saker till syster ysters lilla Anton. Vi ska dit i morgon =) längtar till att få träffa honom =)
Hittade allt jag skulle så det var jätte bra.
Hämtade lilla Filippa på förskolan som vanligt vid 15 tiden. Åkte hem och vi gick en sväng till lekparken.
Till middag blev det lasange. Och så satt jag bänkad vid halvåtta hos mig då vi var hemma hos Kristina.
 
Nu ska jag gå och lägga mig har sovit så dåligt i natt så jag är rätt trött.
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen