Lördag/ söndag

Hej!
Filippa har börjat vakna lite tidigare och vägrar somna om, som hon alltid gjort förut.
Nu håller hon på att leka och kör runt med sin vagn så jag passar på att skriva.
 
Igår var farmor och Viktor här, vi åkte till Solna centrum och åt lunch och sen vidare till Citygross. Skulle lämna av Anki där då hon skulle åka hem.
Vi åkte en sväng in till Mia,Peter och Bosse. Filippa och Bosse fick leka en liten stund och vi lämnade fisken som dom skulle ha. Vad stor han har blivit han går/springer det ska gå fort.
Åkte sedan förbi med handlade varorna till Davids farfar. Väl hemma igen så gjorde vi inte så mycket.
Till middag blev det Plankstek så himlans gott och det var så länge sedan vi hade någon ugns rätt.
Jag körde Viktor till tunnelbanan, han skulle ut med en kompis.
Jag och David tittade på en gamal kult film Scarface. Men vi orkade inte titta klart.
Idag ska vi ta det lungt hade ev tänkt stå och sälja på loppis i Täby idag men vi hoppade det känner att jag inte orkade och att jag fortfarande har ont i svanskotan, fattar inte varför det inte går över.
Så det blir en lugn hemma dag.
Våran älskade lilla busfia Filippa blir 1 år och 6 månader idag =)
 
Sover så söt i sin säng
 
 
Vaggen är bäddad har köpt Lexington påslakan som jag ska bädda med när det är tvättat.
 
 
 
Min snälla svärfar körde ner stegen som jag gjorde i Dalarna och nu är den på plats =)
 
 
 
Gårdagens middag åt vi i vårat uterum =)
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen