Soliga onsdag !

Hej!
Orkade inte skriva något igår då jag kännde att jag hade en dålig dag.
Idag har jag och Filippa varit och hälsat på, på hennes förskola där hon ska börja på måndag.
Vi ville inte ha den egentligen men hon kom inte in på någon annan, man får väl flytta henne då hon får plats på den som vi vill ha.
Men det verkade bra där ändå, så vi får se. Inskolning på måndag och hela veckan.
Efter vi varit där åkte vi till mormor och Filippa vart jätte glad och mormor med =) Jag låg och solade vid poolen och badade det var lite kallt men skönt att svalka sig.
Snälla mormor hade köpt lite kläder som Filippa kan ha på dagis. Tack snälla =)
 
Typ hela augusti är det fullt upp nästan varje dag så veckorna till lillasyster kommer kommer gå fort.
Till middag blev det torsk och äggsås.
Nu ska jag bada Filippa !!!
Puss och Kram
 
Bakade goda frallor här om dagen =) Så kul när man har en ugn igen =)
 
Lät jäsa över natten i kylen och in i ugnen på morgonen så vips ny bakade frallor !
 
 
Jag och magen =) är nu i vecka 32 ! Månad åtta
 
Fina kläderna som älskade Mormor köpt =)
 
Filippa fick en bok av sin älskade Farmor ! Tack snälla !!
 
Ska åka någon dag och handla lite mera kläder till Filippa och även ett regnställ till och gummi stövlar.
Måste beställa märk namn som alla kläderna ska märkas med.
Även nappar med hennes namn på ! Ska sätta mig i kväll och göra det skönt att få det gjort
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen