Torsdag ! Grand finale =)

Hej!
Idag har det varit full rulle hela dagen var så slut när jag kom hem så jag och Filippa somnade på soffan en liten stund.
Lämnade Filippa på förskolan som vanligt i morse. Lika glad och vinkar när jag går.
Började dagen med att köpa en Bugaboo Donkey vagn svart, vi hittade en på blocket som var helt ny nästan hon hade knappt använt den, ska nu bara kompletera med en sittdel till =) och kanske lie småsaker till vagnen. Åh jag älskar den redan den är så lätt att bära och tar ingen plats i bilen och lätt att köra. Framför allt känns det sköt att inte gå runt med en bred klumpig dubbelvagn när man bara har ett barn i vagnen. Bugaboo är så bra som kommit på lösningen med både enkel och dubbelvagn.
Efter det åkte jag hem till mamma vi gjorde en blöjtårta till min syster och Andreas framförallt till lilla söta Anton. Mammi bjöd på lunch och sedan åkte vi hem till Andras och Therese för att få träffa lilla söta Anton. Åh gud i himelen vad gullig han är som en liten docka. Är en stolt moster till honom ska bli kul att se honom växa upp.
Filippa kommer lära honom allt bus.
Mammi följde med till förskolan och hämtade Filippa. Följde med hem en stund. Åh Filippa älskar sin mormor och var glad att se henne.
Till middag blev det Tacos.
Och kvällens final av halv åtta hos mig var hemma hos Ludvig. Känns konstigt att det är över men vi kommer få en Dvd med alla avsnitt så det är ju kul. Åh så roligt vi hade den veckan så mycket skartt och god mat och underbara människor är glad att jag fått uppleva det.
 
Åh vad roligt det är att göra och ge bort blöjtårtor =)
 
Lite presenter som Anton ska få =)
 
Lilla söta Anton Välkommen till Världen !!!!
 
 
Stolt moster !
 
Gulle plutten !
 
Våran Buggan =)
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad kul att träffas på eventet idag! Du, kan du inte skriva ett blogginlägg om hur du har gjort den där fina blöjtårtan?
Kram /din modellkompis ;)

Svar: Hej! Det var super kul att träffa dig med, hoppas vi kanske framöver kan träffas med våra små bebisar =) Absolut kan jag skriva ett inlägg om tårtan=) Var inne på din blogg åh vad jag ska följa den den verkar vara så bra =) Kul med nya bloggar att läsa !!! kramar Jessica
jessgucci

2012-09-03 @ 18:27:02
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj
Postat av: Jenny

Ja verkligen! Det vore ju skoj! Vi får höras av när båda bebbarna är ute :) Kul att du gillade min blogg, din var inte så tokig den heller ;)

2012-09-03 @ 21:50:18
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen