Hinner inte

Hej !
Har varit fullt upp och jag hinner verkligen inte med något annat typ inte äns mig själv. Saknar dagis om jag ska vara ärlig det är så bra att det finns. Filippa håller på att trotsa ihjäl mig.
Vi var varje fall i Dalarna över jul och det var jätte mysigt att träffa alla. Började julen med en uppersittakväll med bingolotto och avslutade med en kalkon middag på juldagen. Precis som det ska vara.
Det vart en super bra jul med massa godmat och barnen fick massa fina julklappar.
Vi åkte hem på annandagen. Längtar massa då vi har våran sjötomt med ett ny byggt hus på uppe i Dalarna ska bli mysigt att åka till. Det ligger helt fantastiskt vackert. Huset ska börjas byggas i vår.
 
Resten ut av dagarna har vi varit hemma har varit utan bil en dag och idag åkte jag och Cissi och handlade till Nyårs middagen som jag vet kommer bli helt fantastiskt god.
Igår hade jag och min fina vän Cissi tjej vin mys kväll. David jobbade sent då han har fullt upp med alla hummrar som ska kokas. Vi gjorde egen gjord pasta eller Cissi gjorde med paprika och räk sås så gott! Till efterrätt vart det en choklad cheese cake också helt super gott. Vi drack gott vin och snackade massa ! Mysigt var det.
 
Har en massa bilder få se blir nog flera in lägg med bara bider !
detta är del 1 tyvärr måste jag gå då jag har en Filippa som bara trotsar och jag får inte göra något annat bilder kommer då jag lagt henne.
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen