Jul pyntat

Hej!
Har svårt att sova och jag sover nästan aldrig nu för tiden ! Har hunnit med att städa 2 våningar i dag och tar den tredje i morgon. Filippa och jag har även bakat pepparkakor, hon åt deg vill jag lova. Har varit ute en sväng innan jag hämtade Filippa bl.a. På citygross och barneshus. Var ute efter ett par rejält varma skor till Filippa, tycker det är så svårt att veta vad man ska ha. Från barneshus kom jagvut med massa vantar, ull sockor,tubhalsdukar dom hade tok rea så jag passade på, då det gårcextremt mycket kläder på dagis.
Körde fast med bilen 2 gånger som tur var det 2 killar som hjälpte mig vid citygross ! Snälla människor finns det. Vinter däcken skulle på för länge sedan :(
Igår var jag i Bromma blocks med Anna, Anna och Nathalie vi åt lunch och hade bebis träff. Jätte mysigt!
Nu aka jag försöka sova lite!
Ska lägga upp ett gott recept i morgon som vi åt i kväll.
Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Thereseoch Anton

Fina pepparkakor du gör Fialotta. Vi saknar er massor. Vi har blivit förkylda igen. Puss och Kram

2012-12-01 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen