läkarbesök

 
Hej!
Idag har jag lämnat Filippa hos hennes älskade mormor. Dom skulle hänga hela dagen, då jag skulle in på hälsoundersökning. Hade tid kl 10,30 men insåg att jag inte skulle hinna så jag ringde och dom var så gulliga och jag fick en ny til kl 13,00.
Jag var där för en vecka sedan och tog blodprover. www.tocare.se
Alla mina värden och hjärtat var jätte bra.
Kl att gå därifrån med att allt var bra. Kan verkligen rekomendera www.tocare.se då det är ett trevligt ställe med jätte gullig och vänlig personal. Har blivit jätte trevligt bemött där. Där jag var ligger på Sibyllegatan i stan.
 
Efter jag var klar där så tog jag en runda på stan. Handlade lite småsaker och tittade mest efter julklappar. Filippa fick ett par rejäla Ecco vinter skor så nu ska hennes fötter inte frysa. Barnen ska fotografera sig i morgon så jag hittade skor till Filippa och 2 st söta kjolar men jag måste nog byta storlek på Nellies i morgon.
Hämtade Filippa hos mormor och morfar, tusen tack för hjälpen världens bästa mormor. Filippa och hon hade bakat pepparkakor. Jätte goda !!!!
 
Till middag vart det fisk wook med fulkornsnudlar och skarpsås.
Nu är jag jätte trött så jag säger Godnatt !!!
Puss och Kram (recepten som jag lovade lägger jag in i morgon )
 
 
Min glada lilla Nenna !
Filippa (Hon kallar sig själv för Pippa och Nellie (Filippa säger Nenna)
Pulka premiär för i år
Filippa ville inte hon satt och grinade
Vi gillar stjärnor i vår familj =)
 
En sovande bebis
Trevliga hälso/vårdcentralen =) Tocare
 
 
 
 
 
 
Fler bilder kommer i morgon !!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen