JAAAA det går att ladda ner bilder =)

Hej!
Idag har det varit onsdag och jag och Filippa var till citygross en sväng ! Skulle fylla kylen =)
Älskar den affären och dom håller på att bygga om och jätte fint blir det. En förre detta BC från gina jobbar där, gulliga Erika är alltid lika glad och trevlig.

Annars har jag hållt på lite med bilderna täönker sortera dom i mappar på datan, så det är ordning och reda där. Apprå på ordning och reda är det fortfarnade kaos i huset men det är bara att hålla ut.
Till middag blev det taco kyckling.

Bilder från förra veckan m.m.


Bakade god kaka till byggisarna , den var uppskattad

Min goa unge är lite sur !

Snutte filten som hon älskar

Fick chansen att pröva en förvarings burk från bambino och måste säga att den var jätte bra =)

köpte förra veckan födelsedags presenter till Filippa, är nästan klar till henne har någon sak kvar !

hittade en fin topp förra veckan till mig den kostade bara 49:-


Filippas album 6mån-1 år anlände i brevlådan i tisdags


Finns en massa fina bilder på henne =)
Mitt nästa projekt efter att jag rensat och sorterat bilderna i datan är att framkalla och göra ett egen gjort album till henne, har ett rosa som jag köpt för länge sedan och den ska bara fyllas med bilder.

Så kul med kort ska ta tag i kamera projektet också, antingen laga den jag har 1200:- eller köpa en ny ! Måste bara vänta tills man får lite mera pengar ska spara ihop till en ny tror jag !!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen