Vilken lycka !

Hej!
Då välkomnar vi fredag och snart är helgen här.
Jag blev så glad när jag i morse sökte på min kamera som jag har Casio exilim och fick upp den hos en ljud och bild leverantör och den fanns i rosa vilken lycka =) Kostade desutom 995:- så halv priset ! Äntligen kommer jag ha min kamera, har kännt mig så ledsen och naken utan den, tycker det är så mycket roligare att lägga upp bilder på Bloggen än att inte göra det. Så nu ska jag verkligen vara rädd om den =) Hoppas den kommer snart !

Idag är det så kallt ute så jag överväga på att vara hemma hela dagen, få se om jag åker en sväng till gymet, ser framemot i morgon då Filippa och jag ska träffa älskade lilla Vincent och Helena, det var så längesen och det är alltid lika mysigt att träffa dom. Det är så roligt jag och Helena har mycket gemensamt och samma smak när det gäller saker, vi kan gå och handla likadana saker utan att vi vet om att den andra handlat och samma tänka vissa saker likadant. Jag är glad att jag träffat en sån fin vän som Helena och hon är en super duktig Butikschef som jag är så stolt över =) Tycker så mycket om henne. Så är det ju kul att vi har barn födda samma år. Lilla gulliga Vincent.
Hoppas vi kommer iväg till Ullared något mera Jag, Helena och Camilla hade så hilmans roligt =)

Nu ska jag lägga lill Fisen hon ska sova sin förmiddagslur.

Ha en underbar dag och en trevlig helg !!!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen