Fredag !

Hej!
I torsdags kväll kom älskade svärmor till oss, hon ska vara och mysa med oss hela fredagen.
Vi lagade goda köttfärsbiffar med klyftpotatis och en god kall vitlökssås.

Idag så har vi gått upp relativit i tid, vi har ju hantverkare som väckar klocka har haft det det senaste halv året.
¨Det ser verkligen ut som en riktig bygg plats precis över allt hos oss. Hoppas bara att det hinner bli klart en del till Filippas 1 års kalas blir lite stressad över det, men håller tummarna. På eftermiddagen var vi en sväng förbi Filippas Farfar i fisken. Sen åkte vi till Bromma blocks. Men det blev inget shoppande för min del, hittade små söta gummi snoddar på H&M till Filippa snart så kan hon ha små toffsar =)

Släppte av Anki hos en kompis till henne. Jag och Filippa åkte hem. Till middag blev det Fläskfile med saffrans pasta och ört permensan !

Idag är det lördag och just nu sover Filippa och jag ska ta tag i dagen, bla rensa till mina loppis kartonger.
Puss och Kram och ha en underbar dag !!!

Bilder kommer lite senare !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen