Gott Nytt År !

Hej
Han inte skriva något i går det var en sån stressig dag !
Vi var på kvällen över till Cissi och Ronny. Vi skulle äta 5-rätters.
Så gott allt ihop. Vi åt och drack vin till varje rätt och första gången jag drack Champange Kristall =) Som verkligen var super god, godaste jag druckit. Vi hade super trevligt hela kvällen vid tolv gick vi ut och tittade på fyverkerier. Tack Ronny, Cissi, Tomas och min David och lilla Filippa för det bästa nyår !
Filippa var så fin i sin nyårs blåsa men gick och lade sig kl 20,30 ca då hon somnade i sin vagn och sov hela kvällen igenom !

Idag så har vi bara lungat rut i myskläder och inte gjort något orkar inte äns laga mat !
Ska försöka få ihop ett litet sammanfattning av året 2011, få se om jag får till något !

Bilder från gårdagens underbara nyårs afton 2011:


Nyår i fisken !

Massa godsaker !

Våran lilla nyårs prinnsessa !

Bästa Ronny och Cissi =)




Cissis fina nyårsdukning !

Jag och min älskde Filippa !

Underbara Kristall Champangen! Rekomenderas starkt !


Underbara lilla Filippa ! Älskar dig över allt annat som existerar, du är det finaste jag har och älskar dig obeskrivligt mycket !


Förrätt: Hummersoppa med hummerkött ! drack Kristall till

Filippa ville också dricka Kristall ! det ska börjas i tid !

jag och Ronnsan !

Hittade nappen på rätta stället ! Ha ha

Förrätt: Moull vet ej hur stavningen är ! Super god !!! Vitt vin stoneghith vin !


Förrätt: Rådjurscappio !

Glömde ta på varmrätten innan jag började!
Oxfile med palsternacks och potatis mos med tryffel och en tryffelsås !


Hela himlen exploderade vid tolv slaget !


Tompa med champange glaset i handen !

Jag och Fina Cissi !


jag och min man !

nyårs pussen !

whiskey glaset i högsta hugg !

Ronnsan

Goda efterätten: Citronglass a la Cissi

min lilla Filippa  i mys kläder !

Vill tacka alla mina underbara bloggvänner och läsare, nära och kära för ett underbart 2011 ! Är glad att ni finns i mitt liv ! Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen