Idag är det Davids födelsedag ! 31 år Grattis !!!

Hej!
Idag är det ingen vanlig dag utan Davids födelsedag =) Massa Grattis min älskade på din dag, fick i hop 8 st presenter som han ännu inte öppnat.
Ska sätta i gång att göra en kladd kaka han gillar det.
Tur att allt till den finns hemma.

Ville rätta en rättelse som jag skrev i bloggen härom dagen Min morfar fyller inte 76 år utan 74 år !!! Förlåt Morfar att jag tog fel på 2 år !!!

I torsdags var jag hos frisören hos Bobbys i vällingby, gillar dom där blir alltid nöjd och det är så skönt att gå där i från med fina slingor. Filippa fick följa med hon sov nästan hela tiden så det var ju skönt.

I går träffade jag och Filippa upp min älskade vän Jennie i BrommaBlocks. Vi gick runt i affärer och Jennie hittade fina klänningar på MQ, jag några presenter till David och även en jeans skjorta till mig själv. Ska vissa sen.

Vi fikade på Waneyes, tack Jennie för en mysig stund alltid lika kul att träffa henne.
Jag och Filippa åkte hem hämtade upp Linn (grann tjejen) vi åkte till Barkarby jag skulle i några affärer vid outlet och sen åkte vi till Ikea (Linn skulle handla en säng) Hennes pappa kom och hämtade den när vi var klara då den inte gick in i  BMW. Väl hemma så gick jag över till Cissi vi körde litet pass. Sen var hon själv hemma och hörde om hon ville äta med oss.
Vilken middag vi fick till, grillat mitt i vintern är helt fantastiskt.
Förrätt: varmröktlax röra på avokado ( mossad varmröktlax, rödlök och cremefraische, salt och peppar. Så gott !!!

Varmrätt: grillad entrecote och rostbiff med potatisgratäng och en god sallad med dressing. Fantastiskt gott !!!

Efterrätt: chokladmouse ( endast gjort på mörk choklad, ägg ) så gott.

Vi drack champange och åt god ost, lyssnade på musik ! Hde så trevligt !!!

Nu måste jag börja med kladdisen !

Min kamera är ju lite trasig så det blir inte jätte bra bilder tyvärr !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen