Måndag !

Hej!
Idag har jag hållt på att tömma vårat sovrum och vi ska sova där nere i natt.
David tog Filippa på eftermiddagen jag åkte och byte och lämnade tillbaka Davids födelsedags presenter. Det är inte lätt att handla kläder till killar drar mig varje gång jag ska handla något till David. Men jag hittade en 2 presenter till Filippa hon fyller ju 1 år snart. Sen en fin tommy hilfiger kavaj, det var 70% rea så ett riktigt fynd var det. På posten idag kom Filippas fotobok som jag hade gjort på datan och den vart jätte bra! trodde inte att jag skulle få till den !Blir fin på Filippas hylla.

Till middag blev det en jätte god kyckliggryta !
Nu kommer lite bilder:


min kamera bilderna blir inte bra =(

Bilder från lördag:

champange från systemet bra pris var det på den 199:- kan rekomendera!


Cissi och David ( vi skanade Ronnsan )

Förrätt: laxröra !

tog ett kort ute på hsuet när vi stod och grillade
Kommer vara en ballkong där vid nya våningen.

grillen är tänd

David och Cissi älskar Wiskey



dålig bild !

Drack ett jätte gott rött vin !

vi grillade kalv entercote, rostbiff och till det hade vi potatis gratäng! Var super gott

Cissis goda nyttiga GI chokladmousse
Jätte god !

Pappa David 31 år !

Presenter från mig och Filippa

Puss och Kram

nu ska jag titta på mammor och minimodellerna på Tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen