Nu fugerar det igen !

Hej!
Har haft lite problem med att det inte har gått att lägga upp bilder men nu verkar det fungera igen.
Då var det torsdag idag. David är ledig hela veckan och det hör ju inte till vanligheten så vi har tagit en riktigt mys vecka hela veckan. Jag och Cissi har sprungit 2 dagar och ska även ut i kväll =) Kör även stenhårt på LCHF inget bröd och ingen pasta m.m.
Filippa har varit lite kinkig då jag tror att fler tänder är på gång ! Har sovit dåligt och igår sov jag länge på Dagen David tog Filippa och gick ut. Håller på att städa alla gaderober och tar rum för rum. Det är så skönt att rensa !!! Nu ska jag ta tag i Davids gaderob som ser ut som en bomb !
Övervåningen börjar se klar ut fast det är långt i från klart alla väggar är på plats och även golvet.
Rummen blir lite mindre än vad jag trodde men det kommer bli bra. Även vårat sovrum skulle bli jätte stort men våran Lexington säng gavel var för hög så man var tvungen att flytta fram väggen, Så nu är det ett jätte ut rymme bakom som vi löst med ett öppningsbart fönster från trappen. Ville inte byta ut sängen då jag älskar den så då fick vi välja.

Har även härom dagen packat ihop julen 2011 ! Kändes skönt att få bort allt då vi har så trångt. Blir bättre i år då vi kommer ha en till plan att vara på.
Fick även idag ett trevligt samtal ! Får besök nästa vecka på torsdag eller fredag. Kan inte berätta om vad än tyvärr. Men hoppas och håller tummarna att det kommer gå bra för mig !
Nu ska jag ta tag i gaderoben, passar på medans David leker med Filippa.

Bilder från mån/tis/ons/tors

Filippa leker på filten

Far och Dotter är lika =)

Gjorde här om dagen paella med butternutmos.

Bus fisen !

Bakade kakor igår till byggisarna !

Älskar ljustakarna från Ikea och Iitali

dagens frukost =) kallrökt lax capparpatio!

Min älskade Filippa i jätte fina tunican som hon fick av Jennie och Robban i Julklapp =) Tusen tack !!!


Liten glimt av hur det ser ut på bygget !


Avslutar med en fin bild på min Amarilis Nu blommar den =)

Puss och Kram Ha en underbar dag !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen