Bilder forts från Dalarna ! del 2

Här kommer blider del 2 !!!
 
Filippa har blivit ett stort kakmonster där står hon och vill ha kakor !
 
Hon ger sig inte heller
 
Davids farfar hade köpt en jätte god choklad tårta som vi mumsade på !!!
 
hon älskar såpbubblor
Filippas farfar Axel
bygger sandslott med pappi
 
farfar fixade även en ledstång till barnbarnen som Filippa fattade direkt att hon skulle hålla i när hon gick upp och ner för trappan( appen som hon säger )
Filippa är på stranden och kastar sten i vattnet
 
Katten Linus myser ( Filippa kallar Linus för Linn)
sitter och njuter av kvällssolen
 
Jag och kulan är i 6 månaden
 
Filippas farmor
 
Middag igen Kärlknöl med potatisgratäng !! Så gott
Min älskade lilla Filippa
 
åker fyrhjulning, inte så kul tycker hon vill helst inte.
 
Filippa älskar att bada
 
Blir mycket bilder på Filippa men hon är den viktigaste personen i mitt liv just nu =)
 
Farmor och Filippa
jätte god alkohofri öl som jag kan rekomendera
 
 
 
Vi stannade med båten och Filippa fick leka lite på land =)
 
 
 
Filippa somnade gott i båten under paraplyt
 
farmor badar =)
 
 
 
farfar badar =)
går upp och ner för tarppan =)
 
ska börjas i tid med nagellack =)
Min lilla sommar prinsessa älskar dig så mycket !!!!
 
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor Anki ( Anka )

Oj vilka fina kort va mysigt vi hade LÄNGTAR Puss

Svar: Ja vi hade det jätte mysigt ! Vi längtar tillbaka till er =) kramis
jessgucci

2012-07-14 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen