På hemma plan

Hej!
Det känns som dagarna och veckorna bara flyger iväg. Vi kom hem från underbara Dalarna i måndags. Vi var där i lite mera än 2 veckor. Har haft så mysigt, ätit gott, varit på sjön 2 gånger då det var nästan dåligt väder varje dag.
Men vi hittade på annat. Lite shopping blev det men inte så mycket är förvånad över mig själv. Å andra sidan finns det inte så mycket att handla där.
Tusen tack för mysiga dagar hos er världens bästa svärmor och svärfar. Filippa har haft så mysigt hos sin älskade farmor och farfar.
Kommer lite bilder om jag får in dem idatan det är lite strul.
Filippa har vuxit på dom här 2 veckorna och verkligen förändrats från att vara en liten docka till en trosig och envis tjej som inte ger sig i första taget. Hon går bättre och kryper inte så mycket längre, har fått lite mera hår och fler tänder. Pratar och ska härma allt. Hon är i en stor utvecklingsfas just nu.
 
Bebis i magen växer på bra och är redan inne i vecka 27 så det är bara 12 veckor kvar till våran lilla tjej kommer till oss, åh vad vi längtar. Filippa vet att bebis ligger i magen hon pekar och ska krama den =) Min söta älskade lilla Filippa ska bli stora syster svårt att fatta.
 
I går var jag och Filippa hos Filippas älskade mormor och morfar åh som hon längtat efter dom. Hon ville direkt gå till mormor. Vi var där ett tag sedan åkte vi hem. Tusen tack för att ni passade lilla skölpaddan Chanel =)
 
Idag blir det en hemma dag för det mesta det ska komma över en och mäta fönster för pleser som vi ska ha på nya vånningen. Sedan ska jag åka för lite små ärenden bla posta min Iphone som ska skickas in för den är trasig =( Jag är fortfarande telefonlös )
Återkommer lite senare med bilder !!!
Puss och kram
han en härlig dag !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen