Tack för en mysig dag med världens bästa ammi och pappi !!

Hej!
I dag har jag och Filippa varit med Filippas älskade mormor och morfar och morbror i stan. Dom kom och hämtade oss på förmiddagen och parkerade bilen i stan. Vi började med en lunch på Fridays birgelalsgatan. Filippa beställde en barn hamburgare och jag en vanlig hamburgare. Så goda hamburgare. Vi gick där efter till NK. Pappa och Marcus tog med Filippa och promenerade med henne då hon somnade i vagnen. Jag och mamma  gick givitvis först till barn avdelningen =) Hittade så mycket fint men handlade en liten Ralph Lauren mössa och ett par tossor. Sen gick vi och tittade lite på övriga avdelningar.
Därefter möte vi upp pappa och Marcus och vi gick och fikade. Påvägen hem stannade pappa på sveavägen och mamma och jag sprang in på Ströms och handlade varsin Burberry Scarf, åh jag har köpt min efter längtade äkta scarf =) Så glad att den blivit min !!! Tycker jag var värd den !!!!
 
Dagen i bilder !!!
 
Mormor och Filippa =)
 
 
 
 
Filippas hamburgare
 
 
 
Elvis var med =)
Väl hemma var vi ute ett tag
 
Mon fina Burberry scarf =) Så användbar både till fest och vardags
Köpte en tändsticks ask i plåt ska ha den på vår nya öppna spis
 
Filippa fick fler hårspännen och bebis fick en ralph lauren sett !
 
Puss och Kram Sov så gott !!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen