Tråkiga semester =(

Hej!
Har varit lite deppig dom senaste dagarna då vädret har varit uselt och vi inte gör någonting.
Är så uttråkad så det finns inte, David tycker det är jätte skönt att vara hemma hela sin semester medan jag är ju jämt hemma så det skulle vara kul att göra något. Tråkigare semester får man leta efter. Har tyvärr inget roligt att dela med mig för tillfället då dagarna är trista =( Har inte äns haft lust att laga mat ! Så inga roliga recept tyvärr.
Igår var det lite sol så Filippa badade i sin lilla pool =)
 
 
Tyckte det var roligt att hälla vatten på mammas fötter =)
 
 
 
Filippas mys hörna i sitt lekrum =) Kuddfodrallen har jag sytt själv, Köpte vitt tyg på Ikea och beställde amerikanska flaggan märken på tradera som jag strök på.
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen