In till Stan

Hej!
Idag har jag och Filippa varit i stan en sväng, vi åkte in tidigt och ställde bilen vid fisken på Dalagatan. Gick där i från. Vi skulle byta en sak på Bruka butiken. Filippa somnade så jag passade på att gå en sväng på H&M också. Orkade inte gå runt så vi gick tillbaka till fisken. Har haft lite ont i magen till och från idag, det trycker på känns som man har konstant håll.
Vi åt lunch hos pappa David jag var så sugen på fisk soppa så det blev det för min del, Filippa hade jag stekt pannkakor till. Vi stannade på Brommablocks på vägen hem då jag skulle lämna tillbaka en sak på cubus.
Åkte därefter hem, Filippa sov middag en stund och sedan lekte vi när hon vaknade.
Till middag blev det Tacohamburgare Jätte goda !!! Kul att varegera sig lite.
Har även lagt in vagnen på blocket det är lika bra man vet aldrig när man får den såld.



Filippa tycker det är så kul att gå upp och ner från trotoarer =)



taco burger a la Jessica =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen