Måndag och jag går in i v 23

Hej!
Då var jag tillbaka efter en vistelse i underbara Dalarna.
Jag och Filippa åkte i torsdags eftermiddag timeade in då hon skulle sova.
David hade ingen personal så han kunde inte komma loss från arbetet tyvärr =(
Ogillar att köra bil själv längre sträckor då jag blir så himlans trött.
Men det gick bra och Filippa sov nästan hela vägen.
Filippas gammel-farfar var också där så kul att han var med att fira Viktors student.
Mia, Peter och lilla Bosse kom upp senare på kvällen.
Viktor tog studenten på fredagen. Vi åkte upp till Malung på fredag förmiddag.
Anki hade hittat en jätte gullig bild på honom till hans plakat.
Vi hade pakat med oss picknick som vi skulle äta i parken, jätte gott kallskuret med potatis sallad.
Till efterrätt hade jag slängt ihop en kladdkaka.
Viktor har blivit så stor lilla killen som jag lärde känna för 8,9 års sen.
Vi åkte tillbaka till Siljansnäs och bara tog det lungt.
Vi skulle ha Viktors student firande i morgon för honom. Då han skulle ut på student galaj på kvällen.
Det var jätte fint väder på hans student dag så det var ju tur att det inte regnade.
Vi åt sill lunch och till middag grillade vi =)
Viktor fick massa fina presenter och var super nöjd med sin student.
Söndagen var det dax för hemfärd vi åkte på förmiddagen och hon sov nästan hela vägen vaknade vid Sala och vi stannade vid Max i Enköping. Väl hemma var jag så trött stupade på soffan.

Idag måndag har jag hunnit med att ringa en massa och bockat av lite på min To do List. Känns jätte skönt och pratade även med en som har hand om dagis plats och fick reda på att vi hade nr 7 i kö på det dagis vi helst vill ha=) Hoppas vi får det.
Till middag slängde jag ihop en frutte de mara med Räkor, tiger räkor och musslor och massa annat gott i.

Nu ska jag titta på när Sverige ska spela VM match i fotboll.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen