Midsommar veckan är här=)

Hej!
Har varit ett dåligt bloggande har haft fullt upp.
Filippa är sjuk hon har fått feber 38,2 grader och är jätte hängig. Hon har aldrig varit sjuk nästan. Så synd om henne inge fart i henne alls.
hon sov hos mormor och morfar i natt. Jag ska till MVC i dag så hon hade det bäst hos mormor.

I söndags så var vi på min mormor och morfars landställe i Gottröra =) Jätte mysigt och mormor hade gjort jätte goda maträtter. Vi åt och åt så gott var allt. Vi var där hela dagen och när vi kom hem så tog vi det lungt och till middag blev det Thai mat orkade inte laga något. Filippa blev hängig och kändes varm, lill skrutt hade fått feber. Hon har tänder på gång så det kan ju vara det som gör att hon är hängig.

I måndags så var vi hemma och fixade i Filippas rum, åh så kul det är med en liten tjej och allt rosa. Det är så gott som klart med allt ska köpa ett prinsesstält till henne som man kan ha som mys hörna i hennes rum. Ska ta bilder och vissa hur det blev =)
Filippa har varit hängig hela dagen och hade feber, hon ville vara på vårat bröst hela tiden och snutte och nappen i munen hela tiden. Sov massor äter dåligt men dricker lite vatten.
Igår Tisdag trodde jag Filippa var bättre hon var piggare så hon skulle vara hos Mormor, för jag skulle hjälpa till i fisken lite med sillarna. Åkte och lämnade henne på förmiddagen. Ringde mammi på eftermiddagen och då hade hon feber igen. Lilla skruttis tycker så synd om henne, det är tänderna som spökar. När dom får kindtänderna får dom oftast feber. Men det var lungt för mammi att hon var kvar där. Tusen tack världens bästa Mormor/mammi du är bäst=)
Hon skulle sova kvar där för jag skulle till MVC dagen efter så vi tycket det var bäst att hon var kvar där. Han till NK en liten vända skulle titta i fall jag hittade något till Filippa, tyckte så synd om henne. Hittade en solhatt från Gant och 2 st söta hårspännen.
Åkte sedan hem helt slut i fötterna var jag hade så ont.

Idag onsdag ska jag till MVC och kolla till lilla bebis i magen alltid lika kul att åka dit och se att allt är bra. Åer sedan och hämtar min lilla Filippa, längtar massor efter henne.

Bilder kommer senare från dagarna =)

Ha en underbar dag !!!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen