semester har börjat =)

Hej!
Lite uppdatering sen sist:
I onsdags var jag hos barnmorskan skulle vara där vid 13 tiden så jag var och gjorde lite ärenden innan passade på medans lilla Filippa var hos mormor. Dessutom var hon sjuk med så ville inte flänga runt med henne. Har konstaterat att Filippa åkte på 3 dagars feber och tänder på det. Hon var nästan sjuk i en vecka stackars lilla Filippa. Allt var bara brmed lilla bebis i magen alla värden var bra och jag har även bara gått upp 5 kg med Filippa vid samma vecka låg jag på 2 kg mera. Men det beror ju på att jag inte vilar lika mycket med den här bebisen. Rör mig hela tiden. Åkte och hämtade Filippa hos mormor efter det, Linn var med mig också hon har blivit så stor tjej kommer ihåg när hon var en liten tjej tiden går så fort.
 
Över midsommar åker vi till Dalarna det är så mysigt där på midsommar och vill att Filippa ska få den traditionen.
Dagarna i bilder !
Har hållt på att fixa i Filippas rum som ännu inte är helt klart !
Stolen är nummera vitmålad ska bara laka den =)
Lexington finns såklart i FIlippas rum =)
Ska köpa ett prinsess tält så att hon kan ha sin lilla mys hörna i det =)
passer för fönsterna är ännu inte på plats !
Filippa ska bada =)
Åt gott kött i veckan med mos, bea och ratautoie mums !!!
Filippa på väg till gammel mormor och gammelmorfars landställe i gottröra !!
Vi åt en massa god mat hos mormor och morfar !!!!
Mormors jätte goda köttbullar och creps !!!
Mums !!!!
ostbåge unge =)
ute på tomten när vi kom hem senare på eftermiddagen !
 
på kvällen blev det sen thai middag =)
 
köpte jätte bra hårspännen på Nk till Filippa och dom sitter kvar =) Ska köpa fler färger !!!
Hon fick även en ny vit fin solhatt !!!!
Hon har även fått en ny dockvagn och docka !!!
 
Nu måste jag ta Filippa står och hänger på mina ben, fler bilder kommer senare !!!
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen