Min födelsedag ! 33 år

Hej!
Åh idag har jag fyllt 33 år och har haft en super bra födelsedag. Tack alla som gjorde min dag till en bra dag =) Tusen tack för presenterna.

Annars i helgen var det lungt har inte gjort så mycket förutom att plockat runt saker i vardagsrum som nu är påbörjat spackling och målning så snart så har vi ett vardagsrum igen =) Längtar massor till att få sätta sig i en soffa och titta på Tv. Vi fick även ugnen idag vart så glad nu kan man laga lite mera mat !!!

Jag blir tokig det går inte att få in bilder i datan !!! Nu måste jag stänga av den och ska göra ett nytt försök att sätta på den och lägga in dom så det kommer bilder !!
kramis Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen