Ny vecka !

Hej!
Då påbörjar vi ny vecka och ännu ett steg närmaren sommaren som man längtar till, hatar vinter och kyla vill ha värme året runt !

Igår lämnade jag Filippa en stund hos mormor och morfar David skulle åka och fixa lite saker med fiskbilen.
Jag åkte själv en sväng till Ikea handlade lite saker från min inköpslista. Vi höll även på med övervåningen, nu har vi en kakelugn på plats =)

Idag har David haft Filippa medans jag jag var på ekesöö och fixade med våran gaderob i vårat sovrum. Vart en vända till på eftermiddagen då jag hade räknat rätt bra med backar och konsoller men var tvungen att lägga till lite.
nu är den näästan komplett =)
Idag har det varit jätte kallt och blåsigt fy inte skönt att vara ute och ta en promenad, våren ska ju vara här nu!!!
Hoppas veckan bjuder på bättre väder.
Till míddag blev det kebab spett med klyftpotatis och en örtyouhurt och en god sallad med balsamvinäger ! Vart super gott !!!

Kollar på just nu på Det okända, det är så bra och spännande.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen