Ny vecka !

Hej!
har varit lite frånvarande från bloggen =( men jag har inget att skriva om just nu.
Den här veckan har varit helt underbar skön då inget var inplanerat i kalendern, känner att jag orkar inte fara och flänga över allt. så känner jag att jag måste att priotera att vara hemma och få ordning i hemmet. Det börjar bli klart äntligen säger jag bara, men ska inte ropa hej ännu för det är en del kvar.

Filippa har sovit ute på förmiddagarna och då har jag fått massor gjort. Min lilla fis unge hon är så fantastiskt snäll och rolig. Så lätt unge, inte alls så gnällig för det mesta lugn och glad.
Lättast är när man ska lägga henne på kvällen, först välling sedan borsta tänderna och sedan är det bara att lägga henne och pussa godnatt. Man behöver inte sitta och söva henne och det är ju tacksamt =)

Jag ska bli moster min syster och hennes Andreas väntar smått =) Jätte kul att Filippa ska få en kusin.

Nu ska jag ta tag i lite saker !
har inte så mycket bilder på lager har varit lite dålig på det sistonde, men det har inta varit så kul att ta på oss i all röra. kommer massa bilder här framöver när vi fått ordning.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen