Bilderna !!!

Nu kommer lite bilder från dagarna som varit !

Världens bästa mormor och Filippa på tjejkvällen i Stinsen

hittade en  klänning på veromoda som jag tänkte ha på Viktors student

en fin kavaj hittade jag också

Filippa behövde uppdatera sin sommar gaderob, då allt är urvuxet från förra sommaren
shortsen och kjolen fick Filippa i namnstadspresent av bästa mormor och morfar

Filippa fick i namnstads present av bästa farmor och farfar =)


Bilder från Bosse 1 år (Filippas kusin )

födelsedags barnet

Filippa

kusinerna =)

ego bild på mig själv =)

goda maten =)


goda tårtan

1 års tåget =)

Bosses presenter =)

presenterna öppnade =)

Filippa älskar sin lära gå vagn =)


min lilla skrutt unge =)


Var härom dagen med min fina vän Nina och söta lilla Melvin !!!

I Tisdags var vi med Nina och lilla Melvin, vi var ute i parken och gungade.Det var en solig och fin dag! Tack för en mysig dag med er. På vägen däri från åkte jag och Filippa förbi Ikea en sväng behövde lite saker där.
Efter vi varit där åkte jag med Filippa till mammi och jag begav mig till gymmet.
Väl hemma igen så vart det köttbullar med mos till middag.

Idag onsdag åkte jag och Filippa in till stan och vi åt lunch med min fina älskade vän Emnet. Filippa höll sig inte lugn så det blev lite stressigt, det var lite lättre när hon var mindre nu vet man aldrig hur hennes dag ser ut grinig och sur eller för det mesta är hon glad men inte idag. Dessutom förstörde hon sina vita fina byxor då hon spottade ut köttfärsså på dom, svårt att få bort =( Tur att det inte var några dyra sådana. Vi gick förbi Gina på götgatan och kul att se alla tjejer och butiken har blivit hur super fin som helst =) Kul att se !!!
Åkte hem då vi lagom då det började regna =(
Grann tjejen lInn tittade förbi. Hon är så gullig och har blivit så stor. Till middag som jag slängde ihop vart det lax pasta. jag och Filippa begav oss vid 17 tiden in till stan fast med bil. Patrik ringde på dagen och frågade ifall jag ville hänga med på Vip kväll på Leington Birgelalsgatan och det var ju svårt att säga nej till. Även fast jag drar mig för att ta med Filippa på kvällen men som tur var han jag hem till hennes sov tid. Det var jätte trevligt och tack Patrik för att du tänkte på att frå¨ga mig =)
Alla som var där fick en liten goodibags =) Och så var det 20 % i hela butiken.
Bilder från kvällen kommer i morgon !!!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen