Fullt upp hela dagen !

Hej!
Har tyvärr inte hunnit skriva något verken idag eller igår !
Har haft massor att göra. Igår var jag och Filippa i väg till Stinsen och Sollentunacentrum en sväng. vi var där på lite ärenden. Hittade en jätte fin sjärnkrokar 4 st till Filippas rum. Hittade även ett par sandaler till Filippa på din sko. och ett par rosa ballerina skor till mig på skopunkten.
ska ta blid på den när den är uppsatt. Annars handlade jag bara mat så det vart inget annat som fick följa med hem.
Väl hemma igen började jag med middagen som mina tjejkompisar ska komma på.
Eftersom vi är ugn lös så vart det begränsat i mat väg tyvärr men alla tyckte det var jätte gott. Det vart stekt kyckling med potatiskoketter och tsatski, ärtröra och mango/avokadosalsa och en sallad.
Till efterrätt vart det vitchokladkladd kaka med mango.
Det var super trevligt att alla kunde komma och vi har alltid så trevligt när vi ses.
Tack för en super trevlig kväll mina älskade vänner, tycker så mycket om er allihopa och är glad att ha er som vänner.

Idag har dagen bara flugit fram. Filippas älskade farmor kom hit idag. Hon skulle passa Filippa medans allt skulle inhandlas till cateringen i helgen. Filippa och Anki hängde med. Vi började på bromma blocks var ute efter en vit skjorta alla min är ju för tajta över magen. Httade en på cubus. Hittade även 2 rea armband på H&M, ett par örhängen på Åhlens och ett par pilot glasögon på kapphal. Ska vissa bilder på acc någondag. Örhängerna ska jag ha på Viktors student.
Vi åkte där efter till Axfood. Massor skulle handlas, min älskade lilla plutt unge var med och hon är så snäll och bara följer med överallt, hon tröttnar ibland, men hon är ju så liten.
Sedan åkte vi till citygross Anki skulle lämna av det hon handlat och vi passade på att äta lunch där och Filippa åt korv med mos.
Åkte därefter och lämnade av dem hemma och jag vidare in till stan och lämna av all mat och vi marinerade även köttet. Väl hemma igen hade Anki gett Filippa middag och vi åkte till Ikea skulle handla grindar och Anki skulle handla en madrass till resesängen.
Vi hade först tänkt speciall beställa ek grindar med glas skiva men det skulle säkert gå på 3000:- st och vi tyckte att vi kunde lägga pegnarna på annat i stället. Ikea hade dem för 349:-/st (ord 549:-) så det var ju jätte bra.

När vi kom hem så var det lägg dax för lilla Filippa ! Hon somnade på en gång.


min lilla prinsessa Filippa



Mammi älskar dig mest i hela världen =)

mina ballerina skor rena fyndet 99:-

söta gulliga lilla Emma var med oss i går på tjejmiddagen =)
så snäll liten tjej !

mina älskade vänner

när vi satt i vårat ute rum kom en mamma och hennes lilla söta unge svårt att se på bilden !


min lilla Filippa i morse =)


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen