Hej och Hå !

Hej!
Idag har det varit en regnig dag hela dagen så vi tog en inne dag.
Min familj kom förbi på eftermiddagen så det var jätte mysigt. Therese mage har vuxit på bra hon ligger 6 veckor förre mig. När dom åkt så kom Linn förbi och senare när hon gått tog familjen ett mysigt bubbelbad det är så skönt, David bara älskar den och han skulle kunna bosätta sig där. Han har väl nu badat i 2 h och 30 min.
Jag har öppnat en ny blogg på alltförföräldrar.se men har inte riktigt hubbit lära mig allt där så jag kommer fortsätta här ett tag till och lite paralellt med den nya. Men det ser helt anorlunda ut och det tar nog tid att lära sig allt. Men det ska jag väl fixa. Säger till om den nya adressen snart jag fått ordning på allt.
I morgon ska jag även försöka ta tag i alla bilder på datan, måste framkalla det fylls ju bara på med mer och mer.
Ev om det blir fint väder i morgon ska vi kanske åka till Skansen =) Men vi får se.
Kvällens middag blev tacos, har ju fortfarande ingen ugn =( men nästa vecka kommer dom med en ny.
Vart så sugen på plankstek =) så det får bli till nästa helg =)

Kommer lite bilder på Filippa så fort jag fått in dem =)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen