Idag får vi veta =)

Godmorgon i solskenet =)

Sitter och äter frukost samtidigt som jag skriver, brukar göra det då man måste vara eftektivare.
Helgen som varit har varit lugn och skön och solig =) Ilördags tog jag och Filippa en sväng till Vällingby, det var en stor loppis där som vi gick igenom. Hittade inte så mycket.
Är mest ute efter överdragsbyxor som Filippa kan ha i snadlådan och i lekparken. Polorn och pyret brukar ha bra men dom är så dyra. Tråkigt att lägga pengar på sådana plagg men däremot en finare klänning kan det vara kul att lägga pengarna på. Men får leta vidare.
Vi gick och åt på Subway, så goda mackor dom har där. Väl hemma igen skulle Hästen springa, vi satt och tittade på datan och den kom 2:a. Jätte kul ! Nu tillhör den snart elit hästarna =)
På kvällen åt vi middag med våra älskade grannar Ronnie och Cissi. Det vart så god middag som alltid =)
Amerikansk biff med ljummen potatis sallad, aioli och mango/avocadosalsa. Förrätt hade vi grillade ti´gerräkor som hade legat i en god marinad med mango/avocado salsa och efterrätt vart det rabbarberpaj med vaniljsås.
Mums vad gott allt var.
Vi hade en jätte trevlig kväll satt i vårat ute rum bara älskar att vara där då det är så skönt. Vi bor där på sommaren =)
I går söndag tog jag och Filippa en sväng till Vällingby igen, det var loppis i dag igen och det var nya som stod där idag. Hittade lite mera fast mest till bebis i magen, tror ju att det är en liten kille så jag hittade lite gulliga i mycket fint skick kläder, ett babygym. Vi möte upp mormor/mammi och gick och åt lunch. Vi gick en lite sväng och jag hittade ett par mamma shorts på H&M insåg att jag måste äga ett par igalla fall. hade inte tänkt köpa men det kommer bli varmt att behöva gå i byxor och tights hela sommaren, förra graviteten kunde jag ha vanliga sommar kläderna men nu har jag mage tidigare. Hittade även 3 st linnen häromdagen som också är lite luftigare. Så nu klarar jag mig i sommar =)
Sedan åkte vi hem till solen och det fina vädret. Var ute på tomten och bara lektet. Filippa övade mest på att gå.
Kvällens middag vart Mc donald. sedan var det att slappa framför tv.
Har tagit massa bilder men det går inte att lägga in, kommer bilder i kväll.

Idag ska vi till Ks, mormor kommer hit och passar Filippa=)
Vi ska se vem som befinner sig i magen ska bli spännande och se.
Berättar i kväll !!!
Ha en underbar dag !!!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen