Mina andra morsdag =)

Hej!
Idag är det morsdag =) Min andra =)
Grattis till alla mammor på deras dag.
Till min älskade mamma du är världens bästa och jag älskar dig så mycket =)

Idag tog vi sovmorgon vi vaknade allihopa kl 9,30 så skönt att sova ut. Jag och Filippa var i väg till Täbygalopps loppis. Är på jakt efter ett litet vit bord som Filippa kan ha ute, har målat stolar 2 st vita och skulle vilja ha ett litet bord till. Hittade inget såklart. Letade också efter sandaler som är lite stabilare fanns heller inget. Gick runt där och tittade hittade några Ralph lauren tröjor som hon kan ha och leka i.
Vi åkte sedan hem till Mormor och morfar. Det är ju morsdag och vi brukar alltid barnen köpa något litet till våran älskade mammi =)
Det var varmt och skönt och Filippa fick inviga sin UV dräkt Vi fikade och njöt utav vädret.
Vi åkte hem vid 18 tiden. Filippa fick middag men hon äter så dåligt och ville bra ha några skedar. Vi lekte ute på tomten och kvälls solen lös varmt.
Hon somnade som en stock vid 19,30 tiden. Jag och David fortsatte att njuta av kvälls solen. Han med en öl och jag med ett glas alkoholfritt vin.
Till middag grillade vi lax och fläskytterfilé med en somrig potatis sallad och tasiki.


morfar och Filippa =)


tyckte det var för kallt i poolen =)





Färska blommor finns inget vackrare =)

Dagens middag =) Grillat är så gott =)
Puss och Kram ska sova nu !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen