Mys torsdag !

Hej!
Skriver lite från dagarna som varit, nu när det är sol och fint väder ute blir datan vilande lite.

I torsdags åkte vi till Jakobsbergcentrum och möte upp min vän Helena och hennes söta Vincent. Vi var i parken och åt lunch och bara pratade en massa och satt och njöt av solen. Vi gick en sväng i centrumet. Det är så roligt att jag och Helena ska ha vårat andra barn samtidigt det skiljer bara några dagar=) Så ingen av oss ska tillbaka.
Tusenj tack för en mysig dag med er =)


söta Vincent =)


Filippa med sin väska som är med överallt =)

I fredags så var jag och Filippa över till en i mamma gruppen vars hennes son fått en hjärn tumör, Anna och hennes Lina var också med. Vi hade lagat lite mat som dom kan ha i frysen första tiden efter sjukhus vistelsen. Så synd om dem och söta lilla Agust var så pigg och glad full av energi tycker så synd om dem. Men allt kommer bli bra !

Efter det åkte vi till Brommablocks en sväng. Handlade även på coop. Väl hemma igen njöt vi av solen och värmen. Till middag grillade vi färsk lax. Mums så gott det var.




min älskade lilla Filippa =)



Hittade lite på H&M i går både till Filippa och våran nya lilla bebis =)

Hittade även dop present till lilla söta Emma som vi ska på lördag.

Lördag:

Då var det dax för söta lilla Emmas dop =)

Jag och Filippa var i kyrkan vid 11 tiden då dopet började. Jätte fint och mysig kyrka. Efter det åkte vi hem till dem för att äta jätte goda smörgåstårtor och fika. Fint väder var det med sådan mysig dag och det var kul att få dela den med lilla Emma.


Jag och Filippa matchade varandra =)

söta lilla Agnes =)

söta lilla Vilmer =)

Goa mysiga Valdemar =) Har blivit stora killen


söta lilla dopbarnet Emma

min lilla Filippis =)

jätte goda smörgås tårtor =)

min älskade vän Jennie =)




goda tårtan var rosa =)



Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen