Prinsessan Estells dop dag

Hej!
Idag har det var en historisk dag, lilla prinsessan Estelle döptes i dag och fick sina fina namn.
Gillar verkligen kungahuset och Viktoria och Daniel verkar vara 2 fantastiska människor som folket älskar.
Kollade lite på dopet innan vi åt lunch. Det sändes på Tv.
Jag och Filippa åkte en sväng till Outlet skulle ha plastbackar på Chili. Dom är så bra att förvara alla leksaker i. Dessutom var det bra pris på dem.
Vi mötte upp mammi och gick runt och tittade är på jakt efter ett par sandaler åt Filippa men hittade så klart inga fina får leta vidare.
Det går tyvärr inte att lägga in bilder får fixa det i morgon då jag inte orkar göra det i kväll det är något fel =( Blir tokig !!!
Vi åkte hem till mormor och Filippa lekte med Elvis. Väl hemma lagom till Glamour som man bara inte får missa.
Till middag vart det klavbiff med stekt färskpotatis och en mixad tomat/lök/paprika röra.


Igår var det en stor dag för oss, vi var och såg vår lilla bebis i magen och jag hade så fel på vad det var =) Det blir en liten prinsessa till en liten tjej.
David och jag slog vad om triss lotter 5 st till den som gissade rätt, David hade rätt.
Gud vad roligt det var att se lille plutten i magen, känns fortfarande overkligt att vi ska ha en liten bebis till =)
Dom kommer  ha varandra livit ut och en evig vän alltid någon att vända sig till och leka med.
Så det blir jätte kul för dem och för oss. Dessutom blir det lite billigare kunde strycka lite på min inköps lista till bebisen. Lite nytt blir det men inte alls lika mycket eftersom man kan använda rosa igen.
Tack mammi för att du kom och passade våran lilla Filippa.

Lovar bilder har tagit en del och kommer lite på min shopping som vart lite behövliga saker idag.

Puss och kram Sovgott !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen