Redan torsdag

Hej!
Då var det torsdag och en molnig dag idag. Så vi ska rensa garget så att vi kan tömma förrådet och få plats med allt. På eftermiddagen ska jag till barnmorskan och se så allt är bra. Man går ju inte lika ofta med barn 2 och det är ju ganska skönt för det tar ju lite tid. Igår var vi på badstranden men vi åkte hem på eftermiddagen då det blev molnigt. Vi somnade alla 3 och jag börjar känna mig väldigt trött och att jag orkar inte göra saker, man har ju enperiod i början av graviteten då man är trött och den kommer ju tillbaka i slutet. Är i V29 nu och det är ca 9 veckor kvar PUhhh. Vi åkte och hämtade en vaggi Vallentuna som jag hade hittat på Blocket. Blocket är bra =) Hon hade aldrig använt den till sin son och lappen satt tom kvar så den var helt ny. Det blev bra med den i vårat sovrum då spjällsängen tar mera plats, hade ingen vagga till Filippa då hon sov så bra i sin säng. Men har man barnen tätt såär det ju bra att ha en vagga till den minsta då den sover i den till 6 månader och då har Filippa vuxit ut sin spjällsäng och får en större säng och den lilla bebisen tar spjällsängen. Man köper nog med saker så man får göra det bästa av det.
Nu har vi bara Dubbelvagen Donkey kvar att inhandla och lite små saker!
 
# En ny skötväska
# Resesäng (hade beställt en men det blev något fel så vi fick den aldrig)
Lexington filt (rosa med en flagga på) Den lilla måste ju också få en lexington filt då vi älskar märket. Sedan är det roligt för dem att ha kvar dem till sin barn.
#Nappflaska
# Dior napp vet ej om jag ska handla det till lilla bebisen
#Babynest som man har i sängen
#Bärsele Babybjörn Vit (vet ej om jag ska handla)
# vagn kudde
#tsäng täcke
# en vit byrå som man kan ha bebis kläder i (blir en sådan som Filippa har )
sedan är det lite mera saker men man får ju handla eftersom
 
Vi åt härom dagen Torsk och äggsås ! Det älskar Filippa Mums vad gott det var och det var så länge sedan jag gjorde det, ska börja göra mera husmanskost !
 
Lilla Busfröet
 
Torsk och äggsås, kokt färsk potatis toppad med räkor =)
 
På badstranden =) Köpte  nya brassestolar så sköna och kostade bara 49:- har kostat 99:- /st från Coop !
Lätt att ta med sig och sköna att sitta i.
 
 
Filippa tycker också det var kul att sitta i dom, även fast hon villen vara i sanden och gräva med !
 
en fin regn båge =) 
 
Puss och kram ha en fin dag !!!
 
 
 
Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen