Soliga lördag !!!

Godmorgon !
Filippa vaknade halv sju skulle prompt gå upp hon brukar alltid somna om och då till åtta halv nio tiden.
Men nu var hon gnällig efter frukosten så hon fick lägga sig en stund.
Vi ska på förmiddagen bege oss till Vällingby en sväng det var ett tag sedan vi var där.
Måste vara hemma till kl 14 då hästen ska springa på Tv.

Igår fick jag massor med gjort. Vi åt lunch på Ikea och så hittade jag lite saker till Filippas rum.
Åkte hem och då gick vi till lekparken och gungade och var i sandlådan.
Somnade som en stock ute i sin vagn på tomten och då passade jag på att måla klart stolarna ute och även ett skoställ som vi hade i Ek som var rätt slitet så den fick ny vit färg. Tänkte ifall det inte blev bra då får vi köpa ett nytt.
Till middag blev det hummerpasta, David hade tagit hem 6 hummrar som jag hackade ner och gjorde en god pasta sås på . Älskar hummer !!!!



Puss och kram ha en härlig dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen