veckans sista dag idag !

Hej!
Har tyvärr haft fullt upp i dagarna vara frånvarande på bloggen.

I torsdags var jag och Filippa hemma för vi väntade på att electrolux skulle komma och fixa ugnen, det slutade med att det hände samma sak med glasrutan igen tredje gången den sprck. Som tur var, var han här när det hände så nu ska vi få en helt ny ugn. Men detta strul och vara utan ugn gör en galen.
Sen var även golvläggaren här och skulle slippa bort fläckar som hade blivit på golvet. och det tog väl hela förmiddagen. På kvällen senare åkte jag och Filippa till Stinsen centrum, dom hade tjejkväll där och det var massa erbjudanden m.m. Vi möte upp mammi/mormor. Handlade lite till Filippa och hittade även present till lilla Bosse som fyllde 1 år den 4 maj. Hittade även en jätte snygg kavaj till mig och en vit klänning som jag tänkte ha på Viktors student. Det var på veromoda, ska vissa bild men det strular med bilderna så korten kommer så fort jag fått ordning på det.

I fredags var vi i vällningby centrum en sväng möte upp mammi där. Vi gick runt hälsde på moster på sitt jobb.
Annars var vi hemma resten av dagen var i lekparken och gungade en stund och Filippa satt i sandlådan.
Hon tog sina första steg 4 st så snart går hon. Hon har även lärt sig flörta så gullig när man säger kan du flörta då blickar hon med båda ögonen.
Vill också ge Filippas kusin lilla Bosse som har sin födelsedag idag 1 år. Massa grattis till dig !

I går lördags var vi på kalas hos lilla Bosse  vi var där nästa hela dagen. Han fick massa fina presenter och vi åt plock mat och en god tårta.
Väl hemma var jag så trött har känt mig extra trött dom senate dagarna och jag orkade inte laga mat. Ladde mig på soffan och tittade på Tv.
Vi gck och lade oss rätt tidigt. Filippa hade sovit dåligt på dagen så hon somnade som en stock.

Idag hade jag coh mammi bokat loppis( sen långt tillbaka) Vi skulle stå och sälja. Men så vart det inget pga att dom stängt för säsongen =( Typiskt när man planerat något och hade pakat och rensat saker.
Men men vi får ta det vid nästa tillfälle som det dyker upp. Kanske lika bra att det inte blev något för jag känner mig inte i toppform. Så det blir en vilodag idag.
Nu ska jag gå och lägga mig på soffan en stund ! Puss och kram
hörs senare och då hoppas jag att jag fått ordning på bilderna har massor från dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen