Det är fredag !

Hej!
Ush vad burrigt kallt det är ute idag, jag lever fortfarande på hoppet att det inte blir någon snö. Är verkligen ingen vinter människa utan sol och värme är det som jag gillar bäst. Måste invenstera ett par varma vinter skor som man kan ha ute när barnen vill leka i snön. Man får ju offra sig att vara ute i kylan.
Idag skulle min älskade syssling kommit men fick ju ställa in det med då David är hemma fortfarande och vill ju inte riskera att hon åker på något med tanke på att hon är gravid ! Så kul den lilla anländer i april. Igår kväll skulle min älskade vän Emnet komma men det blev ju inget av det heller. Hela vecka hade jag massor med saker som jag nu får skjuta upp och boka om. Det är typiskt vissa veckor är det hur lungt som helst och andra veckor tokfullt. Men men så är det ibland. Ska nu bege mig till Brommablocks en sväng.
Puss och Kram  !
ha en fin helg fina du !
 
 
mina troll ungar
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Och AMMA´S också puss

2012-11-12 @ 15:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen