Måndag !

Hej!
Idag har Filippa varit på dagis första gången på en vecka. Det har ju fallerat på vissa rutiner då hon varit sjuk, så hon hade inte sovit något på dagis idag vilket är = trött, gnällig tjej när jag kommer hem. Mycket riktigt hon var helt husterisk när jag hämtade henne och när jag skulle sätta henne i bilen sparkade och skrek hon. Jag fick kämpa och på något sätt kom jag åt bilnycken i fikan och alla rutor åkte ner varav ena rutan är det en sugpropp på, åkte ner med den på. Kännde att jag orkar inte med mera motgånger just nu. Rutan gick så klart inte att få upp. Fick åka hemmed Filippa och åka vidare till BMW tur att dom var så gulliga och snälla såg en gråtande mamma storma in där och bad om dom kuden få upp rutan, svårt att säga nej till ! Dom fixade det, tusen tack för jätte bra service ska åka dit med en tårta någon dag som tack för hjälpen.
Annars har jag dammsugit bilen invändigt och skulle även åka och tvätta den utvändigt i biltvätt men det han jag inte. David har varit hemma hela dagen och han hade hand om Nellie. Hon är bättre men hostan ger sig aldrig och fortfarande förskyld. Pratade med BVC och hon trodde säkert att hon fått RS viruset. Men det finns inget att göra åt det , det är bara att ha koll på henne.
Hon blir bättre min lilla skrutt.
 
 
puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen