Måndag och 4 veckor kvar till julafton !

Hej!
Idag har jag varit en snabb vända in till stan, jag ska göra en hälsoundersökning fick ett present kort som jag tänkte använda. Så jag skulle lämna blod idag så dom skulle hinna få svaren till nästa vecka då jag ska göra undersökningen. Har aldrig gjort någon sådan och det kanske är dax efter 33 år =) Stället heter tocare.
www.tocare.se för mera info. Jätte trevlig personal och ser inte alls ut som en vårdcentral skulle jag bo närmare stan eller rättare sagt i stan skulle jag absolut välja det ställe att gå till.
 
Davids bror Viktor är hos han är så hjälpsam och hjälper till med Filippa och Nellie.
Har sett framemot mitt favorit program Livet på andra sidan men så klart har dom fel på sin kanal typiskt så det vart inget tv tittande för mig.
I morgon kommer min älskade syssling Mikaela hit en sväng åh vad det var länge sedan vi sågs. Ser fram emot att träffa henne, dessutom ska hon bli mamma i april vilket är super kul.
 
Puss och Kram
 
 
Nellie var så snäll och sov hela tiden =)
 
Tocare www.tocare.se
 
husläkare kan man välja
 
 
I stället för att titta på Tv blev det att fylla i almenackan 2013 ! Denna är jätte bra då man kan göra sin egen framisida också liten och behändig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen