Middags tips

Hej ! Har i dag varit en sväng till när sjukhuset med Nellie. Ville kolla hennes lungor då hon hade en hostig natt. Men hon kunde inte höra något speciellt. Nellie hostar så hon spyr, hon har massa slem som sätter sig fast. Behövde inte oroa mig för lunginflammation så det var ju skönt att höra. Ska vara varsam om Nellies beteende blir annurlunda m.m.
Kändes ändå skönt att åka en gång för mycket än en gång för lite.
När jag åkte därifrån var det en bil som kom och tog min parkeringsplats för det fanns dåligt med det. Och jag hade betalt i typ 1 1/2 h visste inte hur länge det skulle ta. Det tog en 1/2h så jag gav damen min biljett och hon vart super glad:) kul att göra någon glad och man får ju karma om man gör goda gärningar !
Vart en vända till mataffären då kylskåpet ekade tomt på frukost mat.
Han även med en bil tvätt så nu skimrar bilen massor !
Till middag vart det indiskt "tiken Mansala " kan rekommendera jätte enkelt att få ihop en god middag.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen