Ny vecka

Hej!
Då var det första dagen på en ny vecka, ingen bra start direkt David ligger jätte sjuk i kräk sjukan, Nellie är förskyld och har hosta, likaså Filippa. Men Filippa är pigg och bara förskyld så hon fick gå till dagis i dag ändå. Hoppas jag klarar mig finns inget värre än att vara sjuk. Så hoppas att sjukstugan blir friska snart. Har massor att göra i veckan så har inte tid med att vara sjuka.
I morgon fyller min syster yster 32 år. Skulle åka hem till henne och överaska henne med en lunch men får se hur det blir vill inte smitta ner lilla Anton med Nellies baskilusker. Vet ej hur det stavas.
På onsdag kommer alla Ginatricot mammor hem till oss (vi är ett helt gäng som är mamma lediga tillsammans)
På torsdag kommer några av mina närmaste vänner över på lunch (mamma ochbebis träff )
På fredag kommer ev min älskade syssling Mickaela och hälsar på. Längtar efter henne det var så länge sedan !
Så veckan är det fullt upp.
I går åkte jag och hämtade mamma vi åkte sedan en sväng på loppis i komethallen, massa folk som vanligt där och jag hittade lite saker men den här gången var det mest skit som fanns det var inte alls lika bra saker. Inte så mycket leksaker och barnsaker över huvud taget. Men det är väl olika gång till gång. Träffade i varje fall några som man kännde igen och fina Marie(vi jobbade på Ikea tillsammans under många år) stötte jag på var jätte kul för det  var ett tag sedan, kommer ihåg hon var en utav dom jag tyckte om mest när vi jobbade hon är så snäll och glad. Det känns som det var hundra år sedan jag jobbade där men vi hade så kul när vi jobbade vi var ett stort och bra team. Åh kan sakna den tiden. Det var Fredik,Monika,Pierre,Magnus,Ingrid,Marie,Abdel,Linda, Susanne med många många fler. Det finns massor med minnen och massa roligheter som vi hade tillsammans. Vill vara 20 igen ha ha.
Kan också sakna tiden då ja, min syster och mamma hade cafét Chip Chip i stan. Det var också en underbar tid i mitt liv. Nu börjar jag bladdra om minnen men är man 33 år så har man samlat på sig en del.
 
Vi ska varje fall ställa oss på loppis någon söndag här framöver och försöka bli av med lite! Få se när det blir.
Igår vart det slömiddag Mc donald (jag åt grilld chicken wrap och den är super god och kan rekomendera=)
Vi tittade på Solsidan underbart program =)
Nu ska jag ta tag i dagens sysslor, passa på medans lillfis sover.
Har försökt få in bilder men det är fullt, dåligt av mig att inte ta tag i bildsortering=(
 
Ha en fin dag fina du !!!!
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen