Tjohoo vi är bättre

Hej!
Åh så underbart det känns att både David, Filippa och Nellie är bättre. Filippa har ätit som vanligt idag och David känner att det vänder för honom. Nellie är lite förskyld men bättre med hostan.
Snart är allt som vanligt igen.
Har varit hemma hela dagen inte gjort så mycket faktiskt, det går i ett hela tiden så dagen bara flyger förbi. Vi har sovit hela familjen till typ 11/12 ligger efter med sömnen. Så det har varit skönt.
 
Har varje fall tagit tag i Nellies Tack kort, så nu är dom beställda,checka av från to do listan.
Nu ska jag bara ta tag i alla kort framkallning m.m. Ska göra det nu innan jag sätter i gång med något annat pysslande. Det är ju en del kort !
Tittade på Hela sverige bakar ! Det är så bra.
Vill också säga Grattis till min älskade Mormor som fyller 74 år i dag ! Massa Grattis kramar till dig lilla Mormor/Gammel-mormor!
 
Sov gott ! Puss och Kram
 
Min mormor med nyfödda Filippa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen