Mässdag !

 
Hej!
Vilken dag =)
Sitter först nu vid datan.
Jag och min syster yster åkte in tidigt till Underbara barn mässan.
Min älskade snälla mammi hämtade Filippa tidigt i morse. Tusen tack för att du passade henne !
Jag och syster var inne på mässan vid 9 tiden i morse. Vi gick runt och träffade massa människor och kul att se olika montrar med massa barnsaker. Träffade fina Hannah och hennes man Peter dom hade en monter med Joolz vagnar, vagnarna är så snygga. För mera info om vagnarna gå in på www.bloggfamiljen.se
Jag träffade min vän Sofia och Mia där. Anna och Agnes var också på mässan men dom såg vi inte. Pratade med Anna på tel.
Vi åkte däri från vid 15 tiden. Hämtade Filippa hos mammi.
Väl hemma igen vart det middag till Filippa och sen fredagsmys. Filippa brukar få en liten skål med ostbågar.
 
Underbara barnmässan är en mässa som alla som har barn borde besöka. www.underbarabarn.se
för mera info. Tack min syster och söta lilla Anton för en mysig dag. Det var kul att ni vilje följa med.
Det var så många bra barn märken som är favoriter!!!!
libero är bäst
 
Mam hade en monter med massa nappar
 
 
 
Massa fina barn saker. Det var massa bra mässpriser
 
Lilla Nellie sov nästan hela tiden i sin vagn
 
Big baby är en favorit butik
 
Lilla söta Anton sov gott i sin vagn
 
Min syster Therese
 
 
 
 
Barn butiken har massa fina saker
 
även Jollyroom
 
 
Nesstle är bästa mat märket dom delade ut gratis matburkar m.m.
 
 
Älskar Kids koncept
 
Blöj byte hos Libero
 
Wledas produkter bär så bra och luktar gott
 
 
 
 
 
Tröstisar är ett plåster som är som ett gossedjur !
 
Det senaste som kommit är en bulglass som man fyller med sft eller smoothie och sen sätter man den på bulan och efter det får man äta upp den
 
 
Jätte fina och söta barnkläder
 
Har blivit test person till pumpen, men än så länge har jag inte behövt använda den
 
 
 
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen