söndag

Hej!
Idag har vi tagit det lungt hela dagen, jag har varit lite trött har inte sovit så mycket i natt. Jag och Nellie åkte en sväng till loppis i komethallen hittade lite saker. man kan verkligen få mycket för 200:- hade med mig det och man tittar ju vilka man handlar av och skulle aldrig handla några trasiga eller ofrächa saker. Ser kläderna hela och rena ut så kan man ju verkligen fynda. Det var skönt att bara åka ut en liten sväng, Filippa behöver ha egentid med sin pappi.
Till middag blev det mac donald. Skönt att inte laga mat idag.
 
Ifredags var ett Bvc besök på agendan, Nellie har gått upp lite sen sist väger 3945 oc var 52,5 lång.
Efter vi var klara där åkte vi hem och jag hämtade Filippa. Vi åkte en sväng till outlet skulle handla present till Agnes vi ska på 1 års kalas i på lördagen. Väl hemma igen hade vi fredags mys med ostbågar så klart efter Filippa ätit middag.
I lördags var vi bjudna till söta lilla Agnes på 1 års kalas. Vi tog en promenad dit. Det var jätte trevligt och god fika.
När vi vara hemma igen så hade David kommit hem från jobbet.
Till middag blev det skagenröra med avokado och plankstek.
Vi tittade på Friends arena invigningen på Tv.
 
Har tagit massa bilder men tyvärr går ´det inte att lägga in dem då det kommer upp alla bilder som är tagna i kameran och utrymmet i datan är fullt så nu måste jag radera bilderna i kameran och även på datan måste ta tag i det någon dag men jag hinner ju inte med så mycket nu för tiden.
Ska lägga upp bilderna så fort jag bara kan på bloggen.
 Kvällens solsida är ju alltid lika bra man skarttar ju lika mycket varje gång.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen