Söndag !

Hej!
Jan inte sova så jag tänkte skriver ett inlägg !
Idag har jag, Filippa och Nellie varit på komethallens loppis. Kom iväg lite sent bara :( men hittade lite dockkläder, en smyckes hand som är vit.
Vi åkte hem därefter för Filippa var trött och gnällig. David höll på att sätts upp tv och det vart jätte bra. Han har även satt ihop skänken som skölpaddan Chanel ska stå på. Han höll på att bli tokig då det är världens sämsta beskrivning och det tar jätte långtid att sätta ihop. Men han är envis ger sig inte i första taget. Det vart jätte bra ! Bild kommer i morgon. Så nu äntligen är det klart med möblerna. Hade velat ha en Barcelona fåtölj men det kommer vi inte få plats med :( ska ta en vända till Lexington butiken och handla pläd och kuddar. Få se när jag hinner det. Nu i veckan har jag fullt upp nästan varje dag !
Lilla Nellie är lite kjorvig på kvällarna, hon har ont i magen och ingenting är bra. Man blir lite låst då hon bara skriker hela tiden och kan inte göra något.
Kunde ju inte tänka att man skulle få 2 st Filippa hon var ju hur lätt som helst när hon var mindre. Men alla vi är ju olika. Hon är ju bara 3 veckor!
Till middag blev det fläskfilé med egen gjord avijar och rotgrönsaker ! Jätte gott recept kommer.
Igår föresten vart det spontant middag med Ronnie och Cissi, Cissi hade gjort jätte goda pizzor med vilt kött ! Jätte gott :) till efterrätt vart det choklad mouse ! Vi drack champagne innan maten ! Åh så gott det var !
Nu ska jag försöka sova !
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen